ESTRATÈGIA COMERCIAL I MÀRQUETING

“Per molt bonica que sigui l'estratègia

de tant en tant cal mirar els resultats”

Winston Churchill

No sabem quina idea teniu de l'estratègia, però no consisteix en dir a la gent com ha de fer coses. Almenys nosaltres no l'entenem així.

A Betterways Consulting pensem que cadascú coneix millor que ningú la seva empresa, el seu negoci, el seus clients i productes. No gosaríem mai dir-vos com fer les coses.

Simplement hi som per a ajudar.

Per a nosaltres estratègia és una manera de racionalitzar i estructurar les capacitats. coneixements, informació i experiència d'una empresa per a aconseguir vendre més i millorar els resultats. Ho hem ajudat a fer en un munt d'empreses i també us ho podem ajudar a fer a la vostra.

Com? Treballant amb vosaltres en els cinc àmbits clau per a potenciar les vostres xifres de vendes i rendibilitat:

Mercat (clients)

Ja ho diu aquell: "És el mercat, amic". En efecte els clients manen. Per això cal conèixer-los, segmentar-los i avaluar el seu potencial complet i les seves perspectives d'evolució. Tot amb l'objectiu d'identificar i quantificar oportunitats de creixement. 

Canals

En el moment que vivim de canvi de paradigma en les relacions comercials, ajuda seure i pensar com digitalitzar-se, quins efectes entre canals es poden produir, o com podem revitalitzar canals tradicionals. Tot amb l'objectiu d'arribar a més clients, de no perdre'n i d'optimitzar-ne la rendibilitat

Productes

Com en un equip, els productes que oferim han de tenir un sentit per si mateixos i com a part d'un tot. Han de complementar-se sense trepitjar-se. Una revisió de l'oferta i posicionament de productes us pot ajudar a aprofitar millor el potencial del mercat amb una resposta més adequada a les preferències dels clients

Preus

No ha fet mai cap projecte de consultoria? Faci un projecte de preus amb nosaltres. Els preus són l'eina econòmica més poderosa al seu abast. Cada producte té el seu mercat i cada mercat té el seu òptim en el binomi preu/quantitat. Si pugem el preu, vendrem menys. Si el baixem vendrem més. Però quin preu ens convé per a maximitzar la facturació i/o la rendibilitat? Us podem ajudar a esbrinar-ho i i a situar-vos-hi i en el camí guanyar 3 o 4 punts de rendibilitat

Promoció

Tota campanya promocional busca vendre més oferint descomptes. Novament el binomi preu/quantitat. Per a l'èxit de la campanya cal assegurar-se que les vendes incrementals cobreixen la inversió en el descompte, considerant també els efectes sobre altres productes.

Us podem ajudar a planificar les promocions, implementar-les, mesurar-ne els resultats.i aprendre de tot el procés per a fer-ne de noves.

Please reload

© Betterways Consulting